Vill ha.

Imorgon ska jag skolka lite. Busigt, jag vet !
Har temadag. Temat är "duger jag ".
Min mamma har redan berättat för mig att jag duger som jag är så jag tänkte att jag kan gå och fika med Becka istället ;)
Kanske hälsar på en sväng på Spångber också. Får se..
Pappa tyckte däremot absolut att jag skulle åka till skolan för att få reda på var knäpp och annorlunda jag är. Shyrre!


Jag tänkte bjuda på 2 filmklipp idag. Vet att dom har funnits länge men jag kommer aldrig tröttna. Kan kolla hur många gånger som helst! :)
Klippen innehåller den bästa sortens människor jag vet, barn!
Dom är så otroligt söta och roliga.
Jag har önskat mig ett barn i julklapp ( ja, den här julen också).
Man kan ju alltid hoppas på att tomten kommer med ett litet knyte :)


Håll med om att dom är goa!
Jag skulle bli ihop med killen om han inte vore så ung.
För övrigt är han jätte lik min kusin, Viktor.







Det här klippet viker mig dubbelt.
Hur kul är det inte ?!
Tårarna bara sprutar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahhaahahhah våran humor är i världsklass corre HAHAHAH puss påre

2008-12-02 @ 20:47:00
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0