Tisdag ...

... och jag har varit ledig. Skönt ! :)
Har blivit massa klippningar idag. Det är verkligen perfekt eftersom jag bara hade 10 kr på kontot nu :/
Men har som sagt tjänat ihop lite idag, så imorgon ska jag och Felicia köpa julklappar.
Har iofs redan fixat de flesta men ska försöka göra klart allt imorn.
Skönt och ha det gjort :)

Idag var jag med om min första krock. Var dock inte jag som körde..
Jag vet inte om jag skulle kalla det krock heller, snarare en liten knuff.
Becka, som också var med, tyckte att vi kunde räkna det som våran första krock. Så det gör vi :)
Får lov och säga att det var ganska komiskt, hahah :D
Inte så kul för bilen och dess ägare kanske. Men för oss andra som satt i bilen var det lite små kul.
Hoppas dom löste det med lack och pengar osv..
Jag och Becka smet från brottsplatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0