Nyår.




Gott nytt år mina kära vänner ! :)


Jag orkar inte med Karlstad idag
så istället blir det Nordmark :) haha.
Låter lite tragiskt när man säger det
men jag gillar ju sånt där. Mys liksom..
Har även hört rykten om att en trubadur skall vara på plats. Isf är ju min kväll gjord :)
Men först ska jag hem till Pillan och äta mat. Trevligt !


Just nu längtar jag mer än någonsin till Sälen.
Förra året vid den här tiden satt vi stenfulla i en stuga där uppe i Sälen. Vi tittade på
Benga när han var apa och  väntade på taxin som skulle köra oss till afterskin.
Det var så jävla roligt !
Men det kommer iaf bli en busstur dit upp iår också, det är bra!
Sen ska jag åka upp till Ida och Marina. Så det kommer nog bli Sälen så att jag klarar mig iår också :)
SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer nog aldrig bli lika roligt som vi hade ! haha ja va taggad igår men inte lika som förra året uppe i sälen! puss

2009-01-01 @ 19:35:19
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Alina

God fortsättning! :)

2009-01-01 @ 19:37:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0