jupps.

Imorgon är det sista dagen innan jullovet :D jippie!!
Men jag hinner tyvärr inte gå på julavslutningen :( Typiskt!
Har fullt på salongen heeeela dagen imorn..
Jag tycker det är så otroligt mysigt menmen..
Jag har köpte en liten julklapp till dom på verksta'n. Dom kommer bli så glada så :)
Kanske får jobba lite under lovet också. Det vore ju toppen!

Jag och Issa har One Three Hill maraton.
Det är så otroligt ledsamt.
Jag får typ träningsvärk i käken bara för att jag spänner mig så när jag ska hålla inne tårarna.
Lyckas dock inte med det!
Våran lilla lägenhet är numera en pool.


Igår skickade min kära Louise sms.
Kanske blir en repris, nästan iaf :)
Vore hur skoj som helst!


Nej gott folk.
Ett till avsnitt av One Three Hill sen duschen.


Save the horse, ride a cowboy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0