helgen.

Lugn helg, igen!
Jag är grym ;)

I fredags var det praktik så jag kom hem sent.
Sen blev det lite myspys.
Med en inköpt brasa. Hahah :D fjantar!

Lördag blev det mssa klippningar på morgonen. Var lite små tungt får jag lov och påstå. Var så otroligt trött.
Sen kom det besök från Finspång. Jag fattar inte hur man kan vara så rolig som Staffan är?! :D
EFter tacos med dom från Finspång åkte jag och Madde ut och ragga lite. Hittade en super bra skiva, Eva och Adam Klassfesten.
Ja, det var en riktigt höjdare. Vi hade tänkt och våldgästa lite folk med det var ingen hemma någonstans så tillslut åkte vi hem till Jocke och hängde lite :)
Och tillslut hamna vi hos Anna och Simon. hade nån frågesport. Kan verkligen konstatera att jag är sämst på filmer och skådespelare. Hjälp!


Glömde skicka in ett pm till min lärare igår. Gjorde det nu imorse. Hoppas verkligen att det går bra ändå!
Vore ju töligt om jag skulle få IG i kursen bara för att jag är så lat och glömsk :P

Nu ska jag till innebandyn och sen ner på stan med Madde.
Fika, julmarknad och lucia :)

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0