dan före dan före dopparedan











Hade julbord med Becka, Kristin, Hanna, Angelica och Emma i lördags.
Det var väldigt trevligt! :)
Party blev det vill jag lova.
Igår var jag helt död!
Uhh, vad jobbigt det var..


Idag har jag mått bättre, helt klart!
Men är sjukt trött.
Har jobbat på salongen.
Har klippt min blivande man idag. Han var helt perfekt, jag lovar!
Snygg (som faaaaan, dom ögonen) , Civilingenjör (tjänar bra och välutbildad) , trevlig (alltid ett plus liksom) och framförallt rolig (det absolut viktigaste)
Det här slår både Cornelis och Varg.
Han är en sån som jag anser att jag har rätt till att få :) haha

Får lov och jobba imorn med. Tråkigt och vara kvar här i Karlstad helt själv men det blir ju mer pengar iaf, det gillar jag :)
Längtar dock efter lite jullov med det kommer det med.

Snart är det jul :)
Har köpt dom sista julklapparna idag så nu ska dom bara packas in i små fina paket.
Skönt och slippa ha det hängnas över sig.
Mitt största problem just nu är alltså vilken klänning jag ska ha på vilken dag.
Juldagen, Annandagen och nyår.
Är så himla svårt och välja vilken jag ska ha till vilken dag.
Menmen,blir nog bra..




You're only young once.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0