best friend ?

Jag är en riktigt usel vän!
Håller inte alltid vad jag lovar, är ofta självisk, lämnar folk i sticket, hälsar och pratar med folk som att jag minns vilka dom är ( vilket jag ibland inte gör ), glömmer bort födelsedagar osv..
Lovar att den här listan kan göras lång...

Det här är inget jag gör med flit!
Jag skulle väldigt gärna vilja vara en toppenvän. En sån som alltid finns där och ställer upp i ur och skur.
Men tyvärr var detta inget jag fick med mig i mina gener.
Måste alltså försöka träna upp detta beteende, eller träna bort mitt andra dåliga beteende kanske vore ännu bättre. 

Jag vill iaf berätta att trots att jag ofta lämnar er, inte hör av mig, bryter mina löften och är ett tvätt äkta svin
så tycker jag om er jätte mycket och jag behöver er!



None

Kommentarer
Postat av: din vän madde :)

vad har du fått det här ifrån ? :O haha ! kan inte säga att nån riktigt stämmer in på dig lr jo att du kan glömma ibland men du är ju bara glömsk :D du är iallafall min bästa vän oavsett dina brister :)

2008-12-04 @ 17:59:38
Postat av: Cornelia

Tack Madde! :)

du är bäst!

2008-12-04 @ 20:05:43
URL: http://cornelial.blogg.se/
Postat av: elin

vad dillar du om? är du full nu igen ? :D

we lav ya!

2008-12-06 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0