Pip

I helgen var jag o lollo på putteiparken :)
Var riktigt jävla skoj :D
Håkan Hellström var underbar. Fucking beautiful så att säga !
Lördagen börjades tidigt med en promenad, jobbigt . Jag lyckades gå vilse men tillslut så anlände jag hos Sammy.
Satt o lyssnade på gamla låtar och hade skön sång :)
Sen drog vi vidare till focka. Satt där hela dan o söp oss snygga.
Gick förbannat bra. Till och med lite för bra ..
Gick till festivalen igen, inte lika bra artister men fortfarande kul.
Sen fick jag för mig att jag skulle hem till Filipstad o kolla läget så jag drog.
Vaknade med panik. Var ju tvungen o åka tillbaks till karlskoga. Hade ju alla mina grejer och min tjej ( lollo ) där.
Efter ca 1 timmes letande fick jag tag på en mycket snäll Kicke . Tack!
Jag drog med mig ett litet gäng o åkte dit.
Sen åkte jag o lollo hem medans Madde o Kicka fick ta hand om busarna :) haha. Jag är ledsen hörrni..

Näst sista veckan på jobbet, skönt det ska bli när det är slut.
Börjar ta emot o åka dit nu..

Blir inget Turkiet heller, tråkigt !
hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa resa med världens bästa människor :D haha tack för att du finns pöss

2008-08-04 @ 21:41:38
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0