Ingen rubrik.

Igår skulle jag ha myskväll med familjen.
Det gick skit bra, tills klockan blev typ halv 10 och Becka ringde.
Jag gick alltså ut. Men jag drack inte en droppe..
Var bra sugen på o smaka, bara liiiite..
Men jag höll mig. Har man väl börjat smaka kan man inte sluta.

Vi var på Kåren. Jag har aldrig gillat det där stället.
Men Becka ska ju börja på Bergsskolan nu så dom var där på nollning.
Jag har haft hur mycket fördommar som helst mot Bergsskolefolket (som vanligt alltså, jag måste sluta ha fördommar)
men jag måste faktiskt erkänna att dom var riktigt trevliga.
Var inte så mycket folk där men jag hade kul!

Nu funderar jag på om jag inte skulle ta och gifta mig med nån på Bergsskolan.
Det fanns några som såg riktigt bra ut, kanske inte var några hunkar men dom var helt okej. ( man kan ju inte begära alltför mycket)
Dom är smarta, välutbildade, får förhoppningsvis ett superbra jobb vilket leder till mycket pengar, lite små knäppa och som sagt endel av dom såg rätt bra ut.
Tror det får lov att bli så.. Skulle nog vara bra för mig.


Har laddat hem Grey's anatomy.
Det är så himla bra. 
Ska försöka sitta hemma ikväll o titta på det.
Är så himla bra låt också. Jag kan inte sluta lyssna.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0