hejhå !

Igår jobbade jag lite extra. Tog emot o kliva upp vid 05.00 men nu känns det ändå rätt bra.
Är ett steg i rätt riktigt när det gäller "cornelia-ta-tag-i-ditt-liv" grejen. YES! :D
Nästa steg blir o fixa praktikplats. Skulle mina lärare läsa detta skulle dom antagligen flippa ur för att jag inte har fixat det än. Men jag har lite pågång, hoppas jag iaf !
Bara 1 vecka kvar på jobbet nu. Sen blir det 1 vecka lov och sen drar skolan igång igen. uhhhamejen!


Blev även Larsmäss i Nordmark igår.
Jag hade trevligt. Speciellt hos Anna :) Dom är så knäppa och det gillar jag :) 
Har lite svårt o behärska mig ibland bara. Men om jag små skriker, flåsar, vrider på mig och spretar med fingrarna brukar det gå över tillslut.
Igår hade jag fasen rätt till o bli irriterad.
Vad är det du vill? Jag tycker inte om dig längre..




Well, I never want to se you unhappy.
I thought you wanted the same for me.

Goodbye, my almost lover.
Goodbye, my hopeless dream.
I'm trying not to think about you.
Can't you just let me be ?

So long, my luckless romance.
My back is turned on you.
Should' ve known you'd bring me heartache, almost lovers always do.


Kommentarer
Postat av: eljn

smulpaj, jag figgade min praktikplats idag , så vi är på samma nivå, de kommer lösa sig, annars kan du alltid få praktisera som vän till mig, du ska bara bo i min lägenhet, och diska varje torsdag, deal ?

2008-08-11 @ 21:08:09
Postat av: Cornelia

Det är en deal ;)

2008-08-12 @ 12:15:18
Postat av: eljn

härligt :D

2008-08-13 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0