Göteborg.

Imorgon efter praktiken åker jag och mitt "flörtiga beteende" , som någon så fint uttryckte det, till Göteborg.
Ska hälsa på Lollo. Skönt för er o slippa mig en helg och ännu skönare för mig!
Det kommer bli party! O kanske lite smink ? ;) Skulle även behövas en klippning men vi får se..

Jag har funderat lite på vad det är som gör att folk tycker jag är så flörtig.
Jag tycker själv inte att jag är det. Är alltså inget jag gör med flit..
Har frågat lite folk som jag litar på och jag vet att dom vågar vara ärliga mot mig.
Dom tror att folk tycker jag är flörtig pga att jag tar/klappar på andra, blir glad och lyser upp när jag träffar vissa personer och ger andra komplimanger.

Jag vill då bara göra det klart för alla som har retat sig på det här, vilket jag vet att det är några som har gjort.
Jag är inte kär i era killar!! Bara för att jag blir glad och tycker om folk så behöver väl inte det betyda att jag är intresserad, eller ?! Jag tycker hela grejen är grymt löjlig. Jag kommer inte kunna sluta med det heller för det är så jag är.
Jag kommer inte heller tycka sämre om någon bara för att vissa stör sig..
Men det här att jag tar på folk som jag pratar med, det ska jag försöka sluta med.
Det kommer bli skit svårt för jag tänker inte på att jag gör det.
Men jag har anlitat hjälp som ska säga åt mig när jag gör fel.

Aa, ni behöver inte reta er eller ta illa upp iaf. Jag menar inget med det.
Får helt enkelt försöka skaffa mig en mer tillbaka dragen personlighet. Suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låt ingen annan få bestämma hur du ska vara du är ju du ingen kopia av någon annan

2008-08-29 @ 13:09:15
Postat av: Mickis

Så länge du är dig själv, så ska ingen klaga. Du ska inte behöva ändra din personlighet för någon annans skull. För det kommer alltid, oavsett vem du är eller hur du beter dig, finnas någon som stör sig.

Jag gillar dig iaf! Ha en trevlig helg i Götet!

Kram

2008-08-29 @ 16:07:58
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: eljn

haha, va fan vilka töntiga tjejer, du kan ju itne hjälpa att alla vill ha dig :D

2008-08-29 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0