Första dagen..

Japp, då har skolan dragit igång igen.
Sommarlovet har gått så grymt fort! 
I början trodde jag att det här skulle bli världen längsta sommarlov någonsin pga av att jag skulle jobba 9 veckor. 
Men jag har haft så grymt roligt hela sommaren!
Turkiet
Bruce Springsteen
Roliga människor på jobbet
Fryksdalsdansen
Pip i karlskoga
Big hill
Grillfester
Träffat så extremt bra och roliga människor
O allt annat som jag har gjort här hemma med dom bästa vänner man kan tänka sig.

Åhhh, jag mådde dåligt i skolan idag. Det kan inte vara slut än!
Det blev ju inte direkt bättre när jag såg schemat. puh!
Kommer bli ett tufft år med sena dagar men det är nog värt det :)
Mycket kunder och det gillar vi ! :)

Vi letar iaf lägenhet nu.
Ska och titta på en imorgon. Hoppas verkligen att den är bra.
Jag vill ju inte flytta, men det kan kanske vara skönt och ha en lägenhet där vissa dagar när man inte orkar åka hem.


Jag längtar till oxhälja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0