...

Igår var jag till Karlstad på bio. Blev nya Batman. Helt okej :)
Jag är ju ingen film människa. Tycker mest det är jobbigt, men det går lite bättre när man är på bio.
Jag hade velat se Mamma Mia. Madde tyckte att den var skit så jag gillar den säkert . haha

Idag har jag fått det helt klart med praktikplatsen.
Det blir i karlstad. Tror det kommer bli skit bra :)

Becka o Lollo en varsin fråga;
Lollo, om jag åker på Håkan i Göteborg får jag
sova hos dig då och vill du följa med ?
Becka, ska vi åka på Håkan i Göteborg?


Nu blir det mat :)
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du får vet du :D DU måste komma puss

2008-08-21 @ 19:24:39
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0