...

Åter igen detta förbannade körkort.. SUCK!
Varför ger dom mig inte bara ett körkort så dom blir av med mig ? Vore inte det det smidigaste ?
Hade körlektion igår. Jag var dum och drog upp en regel som jag och Becka tidigare har pratat om.
Regeln är så jävla störd så den är inte ens värd att nämnas.
Becka satt och sa det den fanns, jag trodde inte på henne.
Så jag frågade körskoleläraren om det verkligen var så, och visste var det Becka som hade rätt. Fan..
Jag blev irriterad när han satt och berätta hur himla bra regel det är, så jag drog igång en extrem disskution med massor av bra exempel från min sida om varför den inte borde finnas :) Hittils var det jag som hade övertag och jag gillade det såååå mycket!
Efter ett tag skriker körskoleläraren rätt ut
-men skiiiiiiiiit!! nu har vi ju åkt för långt . Måste du prata så mycket?
Jag fick vända och på vägen hem sa vi inte så mycket till varandra.
Alla som har något slags lärar jobb tycker jag pratar för mycket. Är det inte meningen att man ska fråga dom saker ?
Om man inte frågar får man aldrig veta ;)
Aja, väl tillbaks i stan tog han fram en bok där det stog om denna "super regel".
Jag var alltså tvungen och ge mig och erkänna att jag hade fel. Det tar alltid emot !

Senare igår kväll var mamma, pappa och Issa på kurs på körskolan så Issa ska få börja köra.
Då drar körskoleläraren upp allt detta för mamma och pappa.
Mamma kommer hem och skakar i huvudet åt mig så säger hon
-Måste du alltid ställa till det eller dra igång något. Kan du inte bara ta det lugnt.
Äsch, jag var jätte lugn!
Han var inte arg iaf, så jag får komma tillbaks. Det är ju rätt bra!


Imorn blir det kalas så det skriker om det.
Det gillar jag! Man behöver inte träna eller veta massa saker för att kunna gå på fest :)
Det blir först 40årskalas för Pilla och sen drar jag vidare till big hill party ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Corre du är den skönaste ja vet ;) big hill here we come

2008-08-16 @ 10:44:43
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: eljn

haha jag älskar dig :D

2008-08-17 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0