Tråk tisdag.

Det går sååå sakta, allting!!
dryg skoldag. Matten börjar bli riktigt svår nu :S men vi kämpar på.
Sen hem o inte göra ett skit typ, usch..
Jag är extremt uttråkad.
Fast får väl skylla mig själv. Jag skulle ju faktiskt kunna hitta på något, men fantasin är inte riktigt med mig idag.


Måste berätta om något äckligt vi såg i skolan igår.
2st tjejer, jag trodde iofs att den ena var kille, men nej.
De satt i stora kapprummet, där alla går liksom, o verkligen grovhånglade, tog på varan överallt o va riktigt jävla snuskiga. Uhhh ..
Varför gör man så ?
Måste ju ha någonting med uppmärksamhet o göra. Dom märkte ju såklart att folk titta snett o skratta. Då höll dom på ännu mer. Fy fan, har haft mardrömmar om det där.
Har inget emot homosexuella egentligen. Tycker ju inte att det är fräscht o normalt direkt men det är ju ändå upp till dom. Men det här var så jävla äckligt. BLÄÄÄ!!


Nej, gå o sola kanske ..
Har varit duktigt o smörjt mig o sådär den senaste tiden så jag hoppas jag inte får eksem.
har inte vågat sola sen i höstas typ för de där jävla eksemen.

Kommentarer
Postat av: jacob

dom gör de kanske fö att de tycker att det är skönt...(sägs helst med en barnslig men ändå pedagogiskt korrekt röst)

2008-04-02 @ 21:50:50
URL: http://jayjoy.blogg.se
Postat av: eljn

men baby , jag ska underhålla dig imorn, plus att det är fredag snart, vilket innebär att jag ska köra mina moves ;) plussss, att du kan ju komma hit och leka med mig någon dag eller så hänger jag med till philly :) pyss

2008-04-02 @ 22:45:52
URL: http://eljns.blogg.se
Postat av: Cornelia

Jacob: haha, okej :) Har förtfarande väldigt svårt o förstå varför man gör så. Men med din barnsliga/pedagogiska röst så klarnar det kanske lite :)


PörrElin: Imorn o det fredag o moves, jag har tränat in nya ;) Ja, vi måste leka snart. Men du är ju på dejt hela tiden :)

2008-04-03 @ 18:07:13
URL: http://cornelial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0