Tankar.

Jag förstör hela min och min familjs vardag med att jag går och tänker
och disskuterar med mig själv och andra om saker som får mig att må mindre bra.
När jag kommer på mig själv med dessa jobbiga tankar och frågor så försöker jag tränga bort dom, med hjälp utav mycket viktiga frågor tex. Hur tandkräm kan vara randig, varför det står "endast nödsamtal" när man inte har sändning, Hur maskar gör barn osv..
Har nu kommit på att dessa saker är antagligen lika jobbiga o lyssna på som de riktiga problemen.
Hur jag än gör kommer jag aldrig fram till något vettigt. Det tar hårt på krafterna ska jag säga er!

Tror mina problem, som inte ens är problem egentligen bara jag som överdriver allt,  kommer från mina drömmar.
Jag drömmer riktigt sjuka saker. Personer är alltid så tydliga, jag undrar varför det är just dom som är med ?!
Min mor har nu tröttnat på att jag tjatar om allt med henne hela tiden, så hon har tagit fram en bok till mig. Den handlar om hur man ska tyda sina drömmar.
Så den boken ska läsas mycker grundligt nu. Hoppas den hjälper mig och förstå vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Okej, Corre, nu ska jag berätta för dig hur maskar gör barn. De är hermafroditer vilket innebär att de tillverkar barn med sig själva.

2008-04-14 @ 14:28:26
URL: http://ribicki.blogg.se
Postat av: Anonym

haha typiskt dej becka :D å du corre ja håller på å skriver om meditation ..det tror ja skulle vara bra för dej (mej med) den lugnar det inre å lindrar smärtor i själen samt ger bättre koncentration och gör det lättare att leva i nuet. hehe ett tips lixom

2008-04-14 @ 19:58:32
URL: http://lojloj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0