Nu ger jag upp.

Igår skrev jag att lördagskvällen skulle innehålla dunder och brak.
Det gjorde den iofs också, men absolut inte på det sättet jag hade tänkt mig!

Kvällen började hemma hos Becka. Vi hade väldigt tevligt.
Sen åkte vi upp till parken. Först trodde jag att jag skulle skämmas ihjäl pga att det var så lite folk.
Men efter ett tag slog det till och blev alldeles lagomt många homo sapiens.
Jag hade verkligen kul!
Men jag antar att de flesta kvällar måste sluta illa när jag är ute, för det gjorde även denna.
Hände kanske inte något speciellt men jag blev riktigt arg, ledsen och besviken.
Just nu mår jag dåligt över att jag gick ut. Jag måste reda ut allting nu, kommer inte gå men jag ska göra mitt bästa .

Mamma har nog rätt, som man bäddar får man ligga.
Men jag känner att jag har inte hunnit bädda klart än.. Jag kommer antagligen inte göra det heller. Bädda är väl helt enkelt inte min grej :(
Människor är så himla knepiga. Förstår inte riktigt hur endel tänker..
Jag försöker hålla mig utanför men ändå sitter jag mitt i smeten, 2 st dessutom. Kladdigt värre!
Jag blir rädd för mig själv!!


Nu ska jag skriva lite hat-sms. Jag är så förbannad!! Riktigt sårad är jag nog, eller ?!
Kommer nog ångra sms:en sen så jag ber om ursäkt redan nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman... snart kommer du bädda klart å bra;) det kommer en vändning ! trust me...å vi ska inte få må dåligt mer över svin! som tror dom är alla till lags å det är inte det rätta att va alla gånger! lovveee u...kämpa på

2008-04-27 @ 15:44:38
URL: http://lojloj.blogg.se
Postat av: eljn

lilla hjärtat :( låter inte alls bra det här. men vi fixar det här ! tillsammans löser vi allt vet du. En kille som får en att gråta är inte värd att gråta för ! du förtjänar det bästa ! :)

2008-04-28 @ 20:23:55
URL: http://eljns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0