NP

Nationelltprov i engelska idag. Jaa, skriftliga var fan inte lätt !
Hade inte riktigt väntat mig det där med öarna.
Men, ole dole doff har väl aldrig slagit fel förut, eller ? ;)
Hörövningen gick dock ganska bra tror jag :)
Har även kämpat med matten idag. Nu börjar det bli medvind igen, det är skönt ! 

O nu har Stjärna o Madde varit här. Trevligt !
Måste gå med hunden. Han sitter här o glor som ett fån.


En av de konstiga/roliga affischer Karlstad kör med för att få folk att slänga sitt skräp i papperskorgen;
Jag kände en sån konstig känsla. Det var som att en hand drog mig bort från papperskorgen. Otäckt!
Det finns massa ursäkter för att inte slänga sitt skräp i papperskorgen. Alla är lika usla.

Har svårt o tro att det kommer funka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0