lördag.

Jag har nu varit hemma i 3 eller 4 helger. Har sparat lite pengar :)
Men idag ska jag bryta min nya, sitta hemma, stil. Och jag tänker göra det med dunder o brak ;)
Klackarna i taket !
Först lite mat o dricka med Becka o Lollo sen vidare ut skulle jag tro.
Jag o Lollo har suttit på Cafe Louise under fm o tittat på folk som
går förbi med systemet kassar så jag hoppas på lite folk idag.
Såg även mindre önskade med kassar.
Jag försöker ju byta spår nu så tar nog inte med mig mobilen ut ikväll, kan bli pinsamt då !


Mina andra vänner har svikigt mig och åkt till Mora på innebandy.
Jag som trodde skiten var slut, men icke ! :(

Nu ska jag o fira kusinen :)
hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0