ingen rubrik

När jag kom hem från skolan igår mådde jag inge vidare, så idag är jag hemma i förebyggande syfte :)
Måste dock åka imorn, vill ju inte hamna efter med prov. Men fredag är jag ledig :)
Har planerat o åka till Lollo då. Har iofs inte frågat henne än, men jag ska :)
Behöver verkligen klippa mig o lägga i utväxten!

Häromdan kom jag o tänka på en sak..
Nu har jag klippt av mig mitt långa hår, som alltid varit långt!
Det är nu ca 2-3 cm i nacken o jag håller på o få panik för jag tycker det är för långt o att det inte går o göra något med det.
Kommer jag någnsin få långt hår igen ? Hur ska jag orka spara ut det när jag tycker det är för långt nu?
Kommer jag se ut såhär resten av livet ?
Fick lite små panik, men det löser sig väl :)


Nu ska jag gå o lägga mig i soffan, se på film o tycka synd om mig själv :)
( det där med o tycka synd om sig själv är riktigt skönt ibland )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0