Igår.

Igår var vi som sagt i Sälen.
Var jätte fint väder o super bra glid ;)
Dom andra, som är skidåkare, klagade lite på att det var för hårt. Men jag som åker haschplanka tyckte det var skönt o slippa den mjuka o tung åkta snön. Nu kunde jag bara stå där :)
 O det bästa med hela resan var att min stoooora kärlek var med på resan, hihih. Han hade dock rakat av sig allt hår så han var inte riktigt så snygg som sist jag såg honom men det gör inget, gillar honom ändå :) Blir så himla glad utav honom, riktigt lyckopiller!
Hade ju tänkt o gå ut när jag kom hem också, men jag somnade så sött på soffan så det blev det inget med. Var kanske lika bra det :)
Ska lägga upp de få bilder som togs på bilddagboken. CorneliaaL


Idag vet jag inte riktigt vad som ska hittas på.
Blir antagligen inte så värst mkt.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: eljn

va kul för dig gumman :)

2008-04-06 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0