Fredagar

Idag har det varit en helt vanlig fredag med engelska, idrott, hem o duscha o äta, fika med Becka, gå rundan på stan o äta pizza.
Tragiskt att det är samma sak så gott som varje fredag, men så är det iaf.

Idag har jag införskaffat den nya mascaran från L'oreal (den röda) och en body scrub av socker.
Känns lite äckligt att det är socker, borde ju bli kletigt, eller ?!
Men jag har hört att den är bra så jag måste nog prova :)


Imorn blir det Sälen o sen ut tror jag. Fast vetinte riktigt vart jag ska gå än. Det löser sig.
Nu är det iaf talang :)


Måste bara avsluta med en grymt rolig/äcklig sak 2 tjejer i klassen sa igår.
"Jag är helt sönder fucked i min fia"
"Gött"
haha, så jävla vidriga. Bör kanske tilläggas att hon var full :S :) O ja, det var i skolan .. 

Kommentarer
Postat av: mickis

Corre då, du ska ju inte köpa mascara från Loreal ;)
haha..

2008-04-05 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0