Från hund till mjölk ,

Ska börja med att berätta att rubriken har absolut ingen betydelse.
Det är bara något min syster Felicia har sagt någon gång.


Igår var jag o klippte mig hos Louise.
Nu känns det helt plötsligt väldigt kort igen. Är nöjd med klippningen men jag tycker aldrig längden blir som jag vill.
Ena dagen är det för kort o sen när jag vaknar nästa morgon har det helt plötsligt blivit för långt.
Detta förbannade hår...
Var iaf en mysig kväll! :) Efter klippningen gick vi och åt tacos med Sara och Olivia.
Tittade även på talang.
Måste försöka hitta den där "dö jävla gubbe" låten, haha! :D


Ikväll ska jag vara barnvakt till mina kära små systrar.
Mamma o pappa ska ju på fest i Forshaga. Kul för dom, tråkigt för mig.
Men det är bra att jag är tvungen och vara hemma ibland, speciellt för plånbokens skull .
Så nån trevlig själ kan ju titta förbi ikväll, jag har köpt massor av godis o chips ! Kan även bjuda på en och annan cider om så önskas. 
Detta är lite riktat till dig, Madde. Men går såklart bra med någon annan också!  


Ska försöka o komma med något vettigt näst gång, lovar !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0