En av mina sämre sidor.

Något väldigt pinsamt, som säkert ganska många har varit med om någon gång, är att gå in i ett rum där några ligger o har sex.
Det har visat sig att jag är expert på o kliva in i just det rummet! Det händer mig jämt..
Detta är såklart inget jag är speciellt glad över, snarare tvärtom.

Det värsta med hela gå-in-i-rummet-där-folk-har-sex- grejen är ändå att jag aldrig fattar vad som försigår där inne.
En normal människa hade antagligen sagt "ojdå" eller något liknande sedan stängt dörren o gått därifrån.
Men det gör inte jag..
När jag kliver in i rummet så tänder jag lampan, ser en tjej o en kille under täcket men ändå kopplar det inte.
Jag går in i rummet o efter en stund kommer jag på det o då säger jag   " jaha, oj, jag kanske stör ?!"
oftast får jag svaret " ehm, jaaa lite faktiskt".
Det blir då mycket pinsamt. Jag släcker o går ut..
När jag ser dessa 2 personer senare kan jag nästan aldrig hålla mig för skratt.
Dels för att det känns så jävla löjligt att jag har kommit på dom men inte fattat det,
o dels för att personerna skäms o har väldigt svårt o se mig i ögonen.

Vet inte varför jag aldrig lär mig, har ju som sagt hänt mig mer än 1 gång.
Antingen så beror detta på att jag är totalt dum i huvudet eller så är det för att mitt eget sexliv är så gott som obefintligt.
En flicka under täcket + en pojke under täcket = De har sex.
Är det en så svårt o lära sig ?

Kommentarer
Postat av: sannah

hahah du är sjuk!! :D:D fast på ett bra sätt :D

2008-04-10 @ 15:54:20
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se
Postat av: Linnéa

Ha ha ha. Vad roligt skrivet! Första gången jag tittade in på den här bloggen..

2008-04-11 @ 21:29:27
URL: http://linneasegnalilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0