Vi drar till fjällen..

.. fest hela kvällen :)

10 imorn förmiddag åker vi.
Håller på o packa lite nu. Ser ut som att jag ska va borta 1 år, men det är så svårt eftersom jag inte riktigt vet vad vi ska hitta på där uppe. Måste vara beredd på allt !
Den här resan ska läggas till på min o lollos lista av oplanerade resor.
Det börjar bli några stycken nu ;)  Men den här är värst hittills tror jag. Jag är nervös måste jag erkänna ..
Men det där med att resan är aningen för lite planerad gör det hela lite mer roligt o spännande liksom :P
Jag har bett till gud att vi ska överleva, så nu är det upp till honom hur han vill ha det.. 



Ni får ha det så bra här hemma. Ni kan ju slå en signal vettja ;)
Gott nytt år ! :D



Kommentarer
Postat av: Gabriella,

call you tomorrow, darling! ;)

2007-12-30 @ 21:18:27
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0