Tuff vecka.

Massssor att göra både hemma o i skolan. Men det värsta är över o jag tror jag har klarat mig rätt bra :)
Fast har dragit på mig en förkylning, tror jag iaf. Inte så jätte förkyld men har ont i halsen o hostar heela tiden.
Är lite rädd att jag ska få springa efter bussen till skolan snart, för folk blir irriterade när dom försöker sova o jag hostar. Förstår om dom tycker det är störande o äcklig !
Skulle själv vara livrädd o bli smittad..


Har lånat Prison Break av Madde, första säsongen. Kanon bra :)
Det enda jag o issa gör. Så himla spännande !

Måste även berätta att jag har inte kört bilen en enda gång än.
Mamma o pappa håller sig inte till sina 2 gånger i veckan ;) haha



Jag känner att jag har kommit ifrån mina mer seriösa o funderande bloggar. Har liksom tappat stinget. Tänker inte så mkt längre.. 
Ska genast gå tillbaka till det. Förstår om ni har saknat dom ;)  
 

Mer prison break nu :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA :D det finns verklgien inget bättre än prison break :P andra säsongen väntar på er sen :D haha!

2007-12-12 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0