Lucia

Idag är det nog världens mysigaste dag :) Nästan iaf !
Imorse kom mamma o väckte mig å åt vi frukost tillsammans, så skönt o slippa sitta där själv.  
Jag brukar alltid gå till bussen när dom andra vaknar annars..
 Sen åkte Olivia o Almida o alla kusinerna till mormor o lussade, men jag kunde inte följa med :(
Men jag fick ju se luciatåg i skolan iaf. Det är så fint!
Blir så himla mysigt med alla ljus, när dom sjunger, alla är så söta med sina lockar o  så sitter man där i mörkret..
Jag börjar nästan gråta.. Jag älskar det !




Jag o Lollo ha stora planer för nyår :D
Kommer bli så himlans kul , åhhh jag längtar!
O det bästa av allt är att det kommer bli av, inte bara massa prat som det ofta blir med andra människor.
Lollo är galen så därför vet jag att det kommer bli såhär nu :) Yeeeeeeees!




Nu ska jag gå o lugna mitt prison break - beroende.
hejhej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

det här ska bli vårt livs bästa
nyår :D kanon

2007-12-13 @ 20:28:45
Postat av: Anonym

Då är ju frågan som alla ställer sig, vad blir det på nyår ?

2007-12-13 @ 23:36:30
Postat av: corre

Det blir en liten tripp.. Följ med vettja ;)

2007-12-14 @ 10:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0