Ledig torsdag

Jag hade planerat den här dagen in i minsta detalj. Till och med vad jag skulle ha på mig..
Jag skulle städa, plugga o göra sånna där bra saker. Sånt som gör mamma glad ..
Men eftersom jag aldrig gör som jag säger åt mig själv o göra så har jag varit på stan idag. Ni vet, gått i affärer, fikat o gjort sånna oviktiga saker. Vilket jag är mkt bra på :)
Varför får jag aldrig tummen ur ?


För övrigt så har vi köpt en ny bil.
Den kära bussen är såld :/ Lite tråkigt. Speciellt eftersom den nya bilen är lite sådär små ful menmen ..  
Nu har vi en vanlig bil , med 5 säten. Hela familjen kommer alltså inte få plats men vi åker aldrig nånstans tillsammans iaf så aa..

Men nu har jag lovat ( läs, blivit tvingad ) att övningsköra iaf 2 gånger i veckan :O
Jag tyckte det var o ta i , 2 gånger i veckan liksom..
För min del hade det räckt med 2 gånger i månaden, max..
Usch, jag blir förbannad bara jag tänker på det. Jag tror inte det är bra för hjärtat o relationen till mamma o pappa o köra så ofta. Man blir nervös, spänd, förbannad o ovänner samtidigt, finns inte en chans att  det är nyttigt !
 Jävla ideer.. Köp mig en cykel! :)



Nu ska jag bränna en skiva..
Tar det där med o plugga typ imorn eller nått.. 
hejhej!
 


Kommentarer
Postat av: mickis

Stackars dig och dina föräldrar om du ska börja köra så mycket bil! :D Men vi kan ju alltid hoppas på att du kommer över den där gränsen och att du lyckas en vacker dag!
Många kramar och lycka till!

2007-12-08 @ 11:40:46
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0