God Jul!

Imorgon kommer tomten :D
jag längtar som fan..
I år vet jag verkligen inte om vad som finns i ett enda paket, jag är lite nervös.
Undrar hur mammsen o pappsen har skött sig ?! :P
Det blir nog bra.


Igår var det tacos hemma hos Becka o Erik :)
Mkt trevligt ! Jag o Madde hade handlat mat till en hel armé så Becka o Erik får nog äta tacos ist för julmat :P
Tittade även på den sista pirates of the carribean, bra :)

Erik har köpt världens sötaste hund !! Fifasen vad urgullig. O det hela blir ju bara bättre av att den heter Håkan :D haha.. så lurvig o go !
Men jag tycker fortfarande om min idé bättre. Jag vill ha en fransk bulldog som ska heta Benny ;)
Hur häftigt vore inte det?!
Ska införskaffas lite längre fram i livet..






Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0