Duktiga jag .

Idag har jag varit o hjälp farmor med håret, igen. Börjar bli lite av en lördags tradition..
Men jag klagar inte. Får ju pengar o mat varje gång o det är ju aldrig fel ;)


Nu ska jag städa, möblera om, tvätta, plugga o va riktigt jävla duktig ! :D
Minns inte ens när jag städa sist. Pinsamt men sant ! Jag har aldrig tid. O när jag väl har det så är jag så trött så jag orkar inte.. aja, idag ska det iaf göras :)

Igår var jag i Karlskoga o klippte mig hos Lollo. Blev nöjd :)
 Sen åkte vi hem o åt pizza med Becka.. Satt där i 3 timmar. Tiden går fort när man har roligt ;)
Idag ska dom börja sitt luciafirande. Åh, vad jag är glad att jag inte är med där. fy fan..


Nej, nu ska jag dra igång..



          image10   image11
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0