Då var det över..

Ungefär lika fort som julen kom var den över.
Vet inte om jag tyckte den var sådär jätte trevlig.

På julafton började allt bra.. Sen kom kalle anka, det är sååå överskattat! Jag fattar inte hur man kan sitta o kolla på precis samma program år efter år, skit tråkigt! Så jag gick o diskade ist :)
Sen kom tomten. Han var mkt irriterande o jag blev skit förbannad! O jag stör mig ännu mer på honom eftersom jag inte kan komma på vem fan det var ..

Juldagen vet jag inte riktigt vad den var. Jag fatta aldrig att den var överhuvudtaget tror jag, hängde inte med alls. Jag tyckte själv att jag hade skött mig fint men det var visst inte alla som tyckte det :S

Annandagen sög! uhh, vad tråkig.. Jag får ångest över att jag var ute.
Varför inte bara gå hem ?!  
Lite pinsamt o erkänna men jag är för nyfiken för att gå hem. Jag skulle ju kunna ha missat nått kul.. TÖNT !


Men man ska väl inte klaga för mkt.
Julhelgen hade helt klart höjdpunkter ;)  



Nu laddar vi om inför nyår.
 Jag har köpt koppel som jag ska ha på Lollo. Kan verkligen behövas! ;D
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella,

jag kan allt tänka mig att det fanns höjdpunkter du! ;) men nästa gång, tänk på vårat kloster! ;D

2007-12-28 @ 21:55:32
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0